Entri Terkini :

Buku : Rahsia Simbol Yahudi - Ibnuyaacob


Buat kali pertama aku membaca buku ini, aku jadi teruja ingin mengetahui makna disebalik apa yang dipaparkan di dalam buku tersebut. Ketika membaca pengenalannya, aku membaca berulang kali agar aku faham apa yang cuba disampaikan oleh penulis dan menghuraikan akan makna konsipirasi itu. Akhirnya aku mengerti bahawa buku in bukan di antara landasan politik tetapi kita sebagai orang Islam perlu mengenali apa itu konsiprasi golongan mereka. ( Freemason, Illuminati, Peace, Walt Disney, Nazi Dollar,....)

Mungkin mereka yang kurang terdedah dengan dunia maya di luar sana agak jarang mendengar al-kisah ini kerana rata-rata infomarsi mengenainya seringkali dihebahkan di media alternatif sahaja yakni di dalam blog pada sebelumnya dan kini ia diadaptasi ke dalam bentuk buku. Sekarang dengan adanya buku ini maka fahamlah kita mengenai apa sebenarnya rahsia mereka dalam menakluki dunia. Dalam kita tidak sedar, kita turut menjadi hamba mereka serta sanggup merosakkan akidah kita sendiri sebagai Umat Islam. Masya-Allah...

Aku tidak mahu hurai lebih lanjut mengenainya kerana korang boleh baca sendiri buku ini. Kepada mereka yang belum memiliki buku ini boleh dapatkan di pasaran. Buku ini diterbitkan pada tahun 2010. Terbitan Moon Media Enterprise dan diulang cetak pada tahun 2011. Harga RM 24.00 untuk Semenanjung Malaysia dan bagi Sabah/Sarawak pula berharga RM 27.00

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.