Entri Terkini :

Viewer Lelaki Seperti Aku

Hah? opss!! (sambil pekup mulut) aku salah seorang viewer dekat youtube tu layan-layan video dorang. Perhhhh tatau la camne nak cakap tapi aku suke la lagu terbaru dari Alif Satar walaupun liriknya ala-ala Indonesia gitu... Sambil-sambil dengan aku duk bace la komen2 dorang dekat bawah tu... ada yang kata lagu tu mendapat perhatian para2 pelawat youtube ni sebab dekat dalam tu ada MatLuthfi jadi ramai yg nak tengok...(Aku pun tatau ye ke tak) korang tatau siapa MatLuthfi ke? Mintak tolong dengan Pakcik Google... (jantina Google tu lelaki eh?) hiks!



Actually aku MEMANG sukakan lagu ni.. Har Har Har!!!

[NEXT Entry]

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.