Entri Terkini :

My BFF dah busy...

kepada pembaca yg di sayangi....

Chad tampil ke ruang blog ni sebab dah lama sgt chad menyepi. Bz dengan hal peribadi dan juga hal kerja. Sebelum ni chad dgn bff chad selalu berhubung. Skrg dia dah bz dah nak siapkan manuskrip cerita dia. Chad rasa ada di antara korang sdg ikuti kisah dalam novel karyanya. Sebenarnya, Saya Isteri Dia!

semoga my bff berjaya siapkan dan edit sebaik mungkin agar ia berjaya untuk diterbitkan nanti. Saya bangga kerana karya dia mendapat sambutan. Alhamdulillah setelah banyak karya yang dia hasilkan kini yang ini mendapat tempat di hati pembaca. Syabas...

pada korang yang sudi support group dia marilah kita meriahkan dan memberikan sokongan padanya. Dia dah tubuhkan groupnya di FB. [KLIK DI SINI] untuk join.

Chad nak sambung kije ni. Mss pun tak siap agy. Hahah nampaknya karya chad belum ada kesempatan lagi tuk berada di pasaran. pada kekawan sabar ye menanti... Insya-Allah, kalau ada rezeki tak ke mana. Klau takde pun kena usaha lebih keras lagi... ZzzZzzz

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.