Entri Terkini :

Kalau sudah ajal menjemput

Memang sedih giler dengar story dari rakan baik saya dekat telepon. Sayu hati bila ia terjadi di saat hati sedang riang dan hati sedang bersemangat untuk menyudahkan kerja. Saya pernah merasainya betapa kecewanya. Betapa sedihnya... betapa sangat-sangat tersentap tapi perlu redha. Walau macam mana pun kena terima hakikatnya.

Saya tdo awal mlm tadi sbb mate ngantuk giler kerana terdapat berjuta2 ekor setan duk bertenggek dekat bulu mata... haiyyyoooo mmg x dpt nak bertahan tambah lak asyik batuk-batuk je and then lepas pekena ubat batuk otak terus lemau dan mata pun mula menyepi... sedar x sedar bila subuh terjaga terbaca pesanan... tak balas lagi sebab tak bersedia membalasnya. Lepas tu baca semula. KB ni ckp, dia dah tak dpt nak menulis dan down sgt2... katanya laptop yg digunakan 'mati' tiba2. Sabo la......

Saya pun pernah mengalaminya, bila karya di simpan dalam pendrive dan tak ada backup file yg lain maka menangis tak berlagu. Si pencuri takkan pernah fikirkan hal org lain. Kalau dia berfikir pasti dia takkan mencuri. Kan??

Buat KB-ku tu yg pagi tadi hampir nanges2 sebab katanya tak dpt nak post karyanya dkt p2u... bertenang k.. Insya-Allah laptop masih dpt di 'operation' maka datanglah ke bengkel komputer saya. Saya cuba tengok dan kalau boleh tlg serbis saya tlg serbis kan (saya tak berapa pakar sgt) ...... saborrrr... sob sob sob....

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.