Entri Terkini :

Dapatkan Semula Old Chat Box di FB

As Salam... Huh! sejak En. Merk wat Chatbox pattern macam tu susah saya nak tau kawan-kawan online ke tidak. Awek saya online ke tak, pakcik makcik saya tu... nak gak tengok kan? Tapi susah dia wat orang yang selalu kita chat dan orang yang chat dengan kita akan naik namanya dekat chat tu... bosan seyyyyy

tapi ada add-on yang kalian leh download untuk kembalikan semula chatbox yang lama tu. Kalian klik dekat sini -=> [CHATBOX FB YANG LAMA]


Korang follow ler apa yang depa suruh tu ye,.,., saya dah dapat semula dah.. baru senang nak intai orang.. hahahahaha.. Pastikan Mozilla Firefox korang dah update version. Atau sebarang Browser yang kalian guna tu. Kalau pakai old version memang tak leh nak install...


JOM beli Ebook Saya -=> http://miqaelarshad.blogspot.com/2011/07/e-novel-secangkir-madu-merah-kini.html

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.