Entri Terkini :

Berapa pantas anda menaip?

Mengarang cerita memang penat bila dah mula menaip. perlahan-lahan pun boleh je tapi berapa lama masa diambil bila kita bergerak perlahan? idea pun slow jugak kan? camne nak tulis dengan idea yang cepat mcm air? saya pun tatau tapi saya tak reti nak gitau camne sebab saya pun duk baca tips2 dari novelis lain. Bayangkan nak taip 60,000 patah perkataan memakan masa yang lama, ia bukannya karangan sekolah rendah atau menengah...

Berapa pantas kita menaip? saya taip slow je, mmg tak laju, saya tak dapat menggunakan kesemua jari saya untuk menaip biarpun saya cuba mempraktikannya, saya guna dua jari telunjuk saya untuk menaip cerita..tak tahulah macam mane nak buat ia jadi laju, tapi anda boleh uji kepantasan menaip di sini. Ini pula keputusan saya menaip, taiplah lebih pantas dari saya... alangkah bestnya sekiranya dapat menggunakan kesemua jari... (termasuk jari kaki, hehehe)


50 perkataan

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.