Entri Terkini :

Takde Org Nak Komen Blog? Mungkin Tak Femes~

Izinkan aku gelak buat seketika... gelak bahagia atau duka itu tak penting, yang penting sekarang ni psyco korang meraih pembaca... buat tajuk entri gila2 punya tapi x de org nak baca dan x de org nak komen? rileks beb... blog aku pun x de org komen tapi ilek je leh bernyawa? cool... feedback tu tak penting sebab korang x leh paksa org lain tuk komen artikel korang. No komen bermakna x de kesilapan tuk artikel korang tu. cuba korang tabur fitnah? gerenti banyak komen. haha! mcm siot kan..? takkan korang nak meratap gilababs org x layan blog korang.. perh... sabor beb!



Di sini yang penting kepuasan korang menulis. Org nak kata kau syok sendiri ke ape ke itu bukan derita korang. Itu derita mereka. Kau dah buat yang terbaik. Entri ni pun tuju kat muka aku jugaklah.. sama aje. hehe. Tapi yang paling tak best berblogging bila ada blogger2 yang suka tarik rambut dalam tepung tapi tepung tu berselerak pulak. Ish.. pelan-pelan dowh.. jgn gelojoh2... yang penting apa yang kau nak sampaikan tu...

Di atas sikap keperihatinan aku ni aku nasihatkan pada kalian dan pada aku juga. Teruskan berkarya dan jangan ambil negatif ada komen ke takde. Lagi satu... kau harapkan komen dorang tapi kau sendiri pun tak komen orang lain... camne tu? camne nak dptkan feedback? kau tau la hidup ni masih pakai SISTEM BARTER, sposen kau bagi.. sposen gaklah ko dapat... nak labur banyak2 kan hangus wang korang.. huhu... jumpa next entri :P

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.