Entri Terkini :

Sekolah dalam lubang cacing

Biasa dengar tak pepatah "Sekolah dalam lubang cacing?" jawab betul-betul beb. Aku tak sukalah korang main agak-agak macam ni. haa... Jangn tipu taw.. berdosa. Jangan memain please gitaulah betul2... kalau korang main-main macam mana aku nak tau? :(

Merajuk dua saat!

Okey dah~

Aku yakin tak ada pepatah Melayu pun mengatakan Sekolah Dalam Lubang Cacing! cuma aku aje yang cakap! ( Aku Melayu Ke Tak? Aku Orang Islam maa...) kes maksiat laa... okey aku sebenarnya dapat picture baik punya! tapi apehal aku tak upload masuk? hamekkk kau~~ mcm mana aku nak upload memang memalukan aje~ lagipun itu adalah perkara yang mengaibkan yang berlaku terang-terangan di hadapan mata aku dan kekawan. OMG..... bukan aku nak pi skodeng pun aku nak pi mancing dgn kawan aku bebaru neh... ops!

Macam mana beb? aku leh beritahu maksud yang agak keterlaluan sikit tapi aku kena gitau gak supaya korang fikir Bertudung Berkulum adesss~ sorry beb aku bukan sengaja nak ketengahkan hal sensitif yang dianggap lapuk mcm ni. Tapi aku just nak tau apakah makna semua ni? Itu aje beb~ dalam kereta pulak tu di tempat sunyi tak ada orang. Yang lelaki tu lak ya ampun! rakus!!! Ampes~ ade orang cuma kitaorang aje dan yang tak pernah terlepas pandang adalah ALLAH yang Esa. Dia Sentiasa tengok kerana Dia Maha Melihat...


Kata dari seorang kawan aku yang agak alim, pesannya lebih baik aku remove aje pic tu... aku balas "Virus ka? boleh cuci mata maaa..." hamekk! kepala aku terus kena sekeh!

Itulah beb.. sekolah dalam lubang cacing... sempit otaknya tak berkembang malah makin jahil. Adoyai.... fening fening~ aku pun ingatkan pada diri aku juga beb sebab aku pun bukan baik sangat, tapi takkan aku nak habaq I LIKE MAKSIAT pulak?? ish!!

 
gambar ni aku copy paste aje tak reti dowh nak design segempak macam ni! 


p/s : selamatkanlah agamaku selamatkanlah bangsaku... (aku juga berpesan pada diri tanya pada hati... apa yang aku mahukan dalam hidup ini?)

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.