Entri Terkini :

PANAS : Lu Ada Kuasa Lu Pijak Kepala

Aku ada 1 cerita panas2 punya mcm goreng pisang panas. haa... aku nak bisik2 siket... tapi bukan bab politik sebab aku x suke berpolitikkk tapi ada org lain suka politikkk... wa panas-panas. Dengan citer ada org bodek membodek.. perh bodek hati? wei itu juga sama la sama mcm politik la ye? nak cepat naik nama lor... hentam sana hentam sini? ya ka? biasa berlaku kan ka kan? haiyoooo aku nak cakap sikit neh meh duk rapat-rapat gosip2x tak main... ini cerita banyak bagus.

apa pasal lu cakap belakang? kenapa lu tak beritahu aku yang lu tak puas hati dengan aku? lu maki aku. aku ilek aje.. haaaaaaaa aku ilek betul beb... siap aku kena ban lagi kat tempat chatting kat salah sebuah tempat chat. orang tu nak tunjuk kuasalah tu.. Hak tuihh~~ ops aku meludah kat dalam ni lak.. habis kotor blog aku. hahahaha... pendek citer dia lebih bagus dari aku. Apa boleh buat sebab aku always memang tak bagus pun so wat ape aku nak up up diri aku yg tak berapa nak up ni. huhu... kalu korang lah kan, aku rasa korang pun pasti BENCI dengan orang yang berlagak? orang yang beriman dan bertaqwa sahaja sayangkan org mcm tu.. tapi org mcm aku yg x berapa nak bagus bab agama ni mmg leh hangin satu badan... sedap2 chat kena banned... fuyooooo.. if tak suka wa pun alihkan hal personal lu beb... lu hengat aku ni ghairah sgt ke tgk lu? perhhh~~~~ ayat aku x boleh blah..

Tobat aku tak kawan dgn dia beb. GEDIX! lebih GEDIX dari aku. kenapalah ada gak manusia mcm tu kat muka bumi Tuhan ni? dulu okey aje beb... lepas dpt pangkat ya ALLAH.... siap leh berlagak dgn aku atau mungkin dengan orang lain jugak... yela yela aku ni sape... x ade org nak pun.. org tak pandang aku sebelah mata.. dorang pandang aku dua biji mata kecuali yang buta. ahaks~

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.