Entri Terkini :

Mulut Bagai Loji Kumbahan?! Aiyoo~~

Ada banyak sebab beb aku cakap kat lu orang kenapa mulut seseorang tu berbau? wah! aku bukan doktor tapi aku nak gitau ar sebab ramai kekawan aku dulu yang jadi doktor... doktor sendiri punya. Tapi ramai yang dah out of service...



Mulut oh mulut.. ada mulut bau macam longkang beb! apa hal? hahaha biasa bro benda-benda mcm ni dlm dunia very high class... x busuk x best ar... tu kata depa oih! kerana mulut busuk pun ada gak yg suka berkawan dgn si mulut busuk hehe... tapi yang pastinya lalat-lalat pengotoq ajo yang suke dekat... lalalala..

biasanya nak lepaskan geram yang terbuku di hati dan lagi satu memang jenis mulut non ado insurans. Kelassss!! negara merdeka katanya....

ilek beb... ada banyak cara nak hilangkan mulut berbau mcm loji tu... aku bagi petua yang tak berapa nak tua ni tapi boleh ar korang praktikkan dalam hidup.. aku pun tgh jalankan misi mewangikan mulut aku neh... pakai purfume harga lima hengget je pun... huhuhu...

selalulah istighfar byk2

telinga tu jaga jangan dengaq menda2 tak elok kang terpengaruh sebab iman tak kuat lepas tu terikut-ikut.
hidung tu... tutup jangan duk hidu sangat kang melekat sesak nafas kang~ siapa nak jawab? aku tolong mana yang mampu aje...

nak gosok gigi boleh aje beb... pakailah ubat gigi yang disyorkan oleh pakar-pakar pergigian seluruh dunia tuh mcm ampes walhal sunnah Nabi kita lagi berkesan... pakai aje kayu SUGI banyak syafaatnya... malah putih berseri-seri lagi sebab time nak gosok gigi baca doa lagi.... kan kan kan!

tu la serba sidikit....

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.