Entri Terkini :

Ingin Jadi Popular Dalam Diam Tak?

Shhh... jangan beritahu pada sesiapa tentang entri ini. Kalau boleh jangan share biar kamu sahaja yang tahu. Boleh macam tu? Iyalah kalau share nanti kamu tidak akan dapat apa-apa? That true bebeh... hurmm... izinkan aku mengeluh seketika.

Kenapa aku mengeluh agaknya ya sedangkan ALLAH SWT tidak suka pada hamba-hamba-Nya yang mengeluh? Aku tidak mengeluh di hadapan kamu semua kerana aku hanya menaip dan bila kamu membaca maka kamulah yang sebenarnya mengeluh...

Hah? macam mana? Faham ke idak dengan entri ni? Nak jadi popular dalam diam? Logik ke tidak? Kalau aku kata logik apa reaksi korang? hmmm (mengeluh lagi, hehe)

Gambar Hiasan

Logiklah, nak jadi popular dalam diam ni senang saja, jadilah talam dua muka. TEPAT!!! hehe... biasa kan? nak jadi popular dan dikenali ramai ke? Ingat kedai POPULAR ke? haha tu lain, ini kes diri sendiri. Contohnya di dalam penulisan. Direct aku cakap bahawa penulisan dari hati sangat ikhlas tapi kalau penulisan dari perasaan iri yang memang mengundang kepincangan itu baik hentikan kerana ia tidak mendatangkan apa-apa faedah.

Kalau nak share something, hati-hati dengan MULUT TEMPAYAN... kalau di dunia chatting hati-hati dengan TANGAN TEMPAYAN. Erk?! Tempayan ada tangan... huhuhuhu sebab ada yang tidak boleh dipercayai tapi kalau ingin berita sensasi tersebar dengan cepat maka hanya perlu menaip... segalanya dihujung jari... klik klik... klakkkkkk, rajin-rajinlah berikan maklumat pada tangan tempayan ni.. gerenti hot habis.. ini bermakna secara tidak langsung korang dah jadi popular dalam diam walaupun keburukan yang bukan-bukan tentang korang akan tersebar... perhhh~~~

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.