Entri Terkini :

Gali Kubur Pakai Jentera

Baru ku tahu hidup ini terlalu indah, sepatutnya dari dulu lagi aku tahu dah indah... tapi kenapa baru skrg? hah tudia berjiwang karat di pagi hari. Aku katakan indah ni sebab ape... takkan korang x pernah rasa camne hidup berkawan dan punya ramai kawan yg baik2. Yang tak elok kita blah! huhuhu.. sebab tu berkawan pilih bulu.. hiks.

Hari ni aku rasa bahagia kerana ada kawan yg sudi tlg aku. tlg bagi idea pada aku utk memantapkan lagi gaya penulisan aku. Tulis novel dan cerpen ler...

Dan aku yakin skrg ni korang yg tgh baca ni pun mengharapkan kawan2 yg baik dgn korang kan? jadi sikap yang perlu korang pupuk dlm diri korang adalah sikap penyayang dan friendly... sikap ni bagus aku cakap lu...

Siyess... sikap ni akan menyelamatkan korang dari kesusahan. Kalau sikap pentingkan diri sendiri menjadi keutamaan korang maka korang mati nanti kubur gali dengan JENTERA. Mujurlah hal kematian ni merupakan Fardu Kifayah... kalau SUNAT aku pasti gerenti busuk dan reput mcm tu aje mayat.

So.. kalau org dah buat baik dgn korang tu balaslah dgn ucapan terima kasih dan berbuat baiklah selalu.. ikhlas ke tak ikhlas bantuan yg dihulurkan itu adalah belakang kira, bukan kita yang tentukan tapi ALLAH pencipta ALAM MAYA INI. yang akan menilainya.

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.