Entri Terkini :

Best Sangat Ke Tulis Novel @ Cerpen?!

Haa kau! ape cerita beb? Semalam aku terima komen secara peribadi ar dan aku terima komen abg neh tentang cara aku posting idea lelaju mcm takut terlepas ketapi... ha ha. Kira bagus ar beb sebab abg neh prihatin kat aku sebab tu dia tegur dan bagi pandangan kat aku secara peribadi. Amat mengujakan. Non ado yg suka kecoh2 mcm aku neh skrg! miahaha~ aku ucapkan TERIMA KASIH kat dia....

wokey, ada yg beri pandangan suh aku jadi diri sendiri? yup aku jadi diri sendiri tapi masih ade aku tiru Mike Tyson yang geget tinger owang len~~ choyyyyy! boleh boleh meh? aku okey je beb! hamekkk bahasa aku pun punah ranah ni main ikut sedap nak menulis aje langsung x toleh kiri kanan.

Nak habaq sket naa pasal best ke tak menulis? wei dulu punya susah memang ar kau pakai bulu burung nak menulis... lepas tu pakai mesin taip lak tu yang bunyi 'degung degang degung degang krekkkk tah tah tah...' camtu la gaya bunyinya... semua tu mmg ar payah. La ni zaman canggih mcm2 ado... hah PC! berlambak, murah2 lak tu? pakai sehari jeng terus har har har... ala pakai la komputer yg baik punyerr... kan.. la ni org taip pakai Microsoft Office Word! ke ada yang menaip pakai Notepad Dokumen ke apa2 kejadah semua tu? hehe bagus... pelbagaikan... sebab tu terpulang... yg penting penerbit nak format MS WORD... hahaha bertambah kaya BilGatesssss`` huh!

Aku baru belajar menulis beb, tak pakar! malah aku banyak silap dalam penulisan aku. Satu benda je kenapa? sebab aku tak reti.. huhuhu... aku tak reti nak mintak org komen karya aku. Sebab aku dah bosan dah sebelum ni mtk org komen dan dia bagi komen... komen haprakkkk~ uiks@ awatnya aku kata camtu? sebab dia x baca karya aku tapi dia bagi komen yg x de kene mengene dgn karya aku... fuyooo aku tanya camne karya saya? dia leh kata 'apa yang special sgt karya ko neh?' tahap gilbabs dowh tahap kritikal punya otak meh leh kena BARAH OTAK neh~

itulah aku kata, cabaran dalam bidang penulisan ni banyak.. tak semua orang suka kita... dalam setandang buah kelapa tu mesti ada yang komeng (nyiur komeng) buah yang tak leh pakai la kiranya.. hahahaha... faham2 ajelah.. tapi yang paling best dan bersemangat bila korang terima komen yang baik2 aje.. sebab korang akan rasa diri korang dihargai.... tak apalah dia nak komen camne pun sebab nanti korang lama2 tau gak kelemahan korang camne kan?


Kalau terima komen camni sejuk kan? tapi korang jangan risau bakal wujud komen2 yang sangat membahagiakan hati korang sampai leh hilang mood menulis... wakakak tapi aku still menapak lagi walaupun perlahan... huhuhuuh



Aku suka ar dorang semua ni dan yang lain-lain support aku... awek-awek cun lak tuh.. perh.... dan kekawan lelaki yang lain di mana mereka tak putus2 sokong aku... sayang ar kat uolss semua.. mana yang tak suka aku tu JANGAN PERNAH BERUBAH la ye.. sebab aku tgh cari aweks2 yang cun melecun nak jadikan teman ISTERImewa aku.. hahahahaha gitu..  oleh sebab itu aku kata bestnya menulis novel @ cerpen.. leh luahkan rasa.. kui kui kui.... nak komen leh tapi biarlah berpada-pada ya.. jgn emo-emo... nanti jadi poetic ammo.. hahah~

Jangan marah haaa gelak2 santai aje...

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.