Entri Terkini :

Bangun Aje Pagi Ingat Dia??! 14 Febuari Yer??

Bangun pagi-pagi siram pokok bunga, pkok bunga melorrr tanam teping longkang! aish! "mak!!!! dah siapkan sarapan ke belum?? lapar ni makkkkk" che! tak reti nak masak sendiri! dah besar panjang pun suruh mak lagi. Fikir-fikirlah jugak sampai bila nak harapkan orang tua kannnnnn? hehe... biasalah nak berkasih sayang katanya..

Bangun pagi-pagi siram pokok bunga... pokok bunga layu sambut valentine deyyy...~~ Seronokkkkkkkk!!! seronok ke? hehe sambutlah,, best wooo leh dpt bunga.. korang jangan pedulikan mereka yang anti-valentine tu... mari sambut marilaa... wat pe biarkan benda sedap neh... hari luahkan perasaan kan.. tol tak? ish diorang tu memang dengki la dengan kita sebagai Umat Islam yang agungkan Valentine Day ni... menda ni wajib kita laksanakan baru best kan???

"Oh cayanggggg i love you... i mau kan sesuatu dari you.. berikanlah pada i tanda cinta you pada I sayang you sangat-sangat taww..." perhhh!! ayat si jejaka tampan macho dan alim mintak awek dia serahkan barang berharga beb!

Apa lagi!! beri ar... nikmat beb! (Setanzzz)

"Ye avangggg I akan beri tuk you I pun cayunkkk sama you," balas awek yang muslimah terulung yang sangat-sangat setia pada jantannya (balaksss)

Perh!! apa agi tunggu kasi ar... best kan? orang larang pun kamu suka wat pe larang kan? layanzzzzz menda best tuuuu siap dapat bunga lepas tu dapat nikmat agi!! tak yah fikir-fikir... sedangkan yang duk comolot kat KL tu pun selamba aje dedepan orang ramai inikan kau nak ajak check in hotel.. tak yah beb.. buat aje tepi jalan mana ada orang kisah... dah tak takut Tuhan kan??

SADAR BEB!!! Sebokkk nak layan menda alah gitu! itu bukan budaya kita ORANG ISLAM... sorry beb! aku malas nak sentuh aspek BANGSA aku nak gitau pasal Agama Islam. Agama Islam untuk semua bukan untuk bangsa...

Bangun pagi sepatutnya ingat DIA... tapi ingat kekasih lakkk.. cehh!! best sgt ar tuh sambut valentine sampai ke pagi.. huhu dasattt hebat... biasa ar.. 14 Febuari aje yang lekat kepala depa ni... 12 RabiulAwal... entah ingat ke idak.... kan kan kan... tak pe beb.. benda sedap mana boleh lupa... Syurga dunia nehh mesti ar layan betul2.. wat pe nak ingatkan akhirat kan? Ops! nak buat camne manusia mula hanyut khususnya umat Islam...

*****

Aku lakss bangun pagi ni lapar... tak hengat rai-rai menda alah tu... bukan tuk aku.. tuk korang yang jahil aje.. opss! ok ok.. sorry.. bukan emo tapi kasihan aje... menggadaikan maruah pada 14 feb .. huhu dasattt sanggup beb.. ikut sangat budaya BARAT tu.. ish ish ish..

Aku bangun ileksss.. lelaki kan.... wei sape pandai buat cucur? ajar ar aku.. aku nye cucur macam ampes... cucur pisang... adesss lapar siot aku pi dapur aku nampak pisang yang aku beli kat pasar semalam. Hari ni leh wat cucur pisang. Dah buat pun tapi hangus.. hahaha sabor aje la.........




Orang lelaki mcm aku pon cuba2 gak masakkk ~ hiks.....



Wokeyyy ~ jumpa next entry...

Aku nak ucapkan selamat pagi bukan happy valennntineeee ! ish!

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.