Entri Terkini :

Novelis : Nurul Syahida Selesa Bergelar Novelis Muda

Untuk mengetahui lebih lanjut info tentang novelis muda ini, anda boleh dapatkan Majalah Dara di pasaran hari ini. Untuk karya beliau, aku suka baca Aku Kan Novelis biarpun karya tersebut diterbitkan menggunakan dua narator, kata diri pertama dan ketiga. Penerbitan Buku Prima. Mungkin sesetangah pembaca agak keliru dengnn cara penceritaan itu tetapi bagi aku ia masih lagi santai untuk dibaca. Gaya bahasa yang dipersembahkan juga sangat menarik minat aku. (Ini pendapat aku sahaja)

Nurul Syahida menghiasi ruangan Gadis Pilihan dalam Majalah Dara


Sebuah karya lain daripada yang lain. Penuh dengan sarkastik dan realistik.

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.