Entri Terkini :

Cik Pontianak & Abang Drakula Novel Terbaru Zahirah Ramsa

Anak kelahiran Dungun ini tidak menoleh ke belakang lagi. Walau apa pun tanggapan orang, beliau terus mengorak langkah demi melahirkan buku-buku baru dan idea-idea baru. Beliau gemar mencari kelainan dalam setiap karyanya. Zahirah Ramsa satu nama baru dalam penerbitan buku indie dan self publish yang tidak berputus asa.

Baru-baru ini PRE-ORDER atau tempahan awal telah menerima tempias buruk gara-gara ada pihak yang tidak bertanggungjawab telah mencemarkan industri penerbitan buku. Disebabkan hal sedemikian maka ramai pembaca atau pembeli mula takut untuk membayar pesanan awal tersebut. Namun, tidak semua penulis melakukan hal buruk itu. Yang jujur dan ikhlas dalam berkarya akan terus menjaga nama baik dan reputasinya. Lalu para pengikut akan memberikan kepercayaan 100%. Ruang dan peluang harus diberikan agar dapat memastikan kelangsungan keluaran setiap buku-buku baru.

"Pada pendapat saya, tidak adil rasanya semua penulis dilabelkan penipu. Setiap penulis ada nilai intergeritinya, hanya segelintir sahaja yang hilang moral dan bertindak menipu pembaca dan pembeli." Katanya.

Untuk order novel ini, sila hubungi penerbitnya TAIKO SENI

Selepas KERANA PEREMPUAN ITU, kini Zahirah Ramsa membuka pula tempahan awal karya terbarunya iaitu CIK PONTIANAK DAN ABANG DRAKULA yang dijangka akan diterbitkan selepas Aidilfitri ini.


"Alhamdulillah... setakat ini pembaca saya memberikan 100% kepercayaan kepada saya dan saya tidak akan sesekali mempersia-siakannya. Saya mahu berada lama dalam industri ini dan berbagi ilmu selagi diri ini diperlukan serta diterima baik. Insya-Allah." Tambahnya lagi.

Senarai karya beliau setakat ini.

ABANG PAILANG KE?
DATANG TANPA CINTA
BUKAN NIAT HATI

Beliau tidak mahu berpura-pura dalam berkarya. Apa yang dizahirkan itu adalah dari lubuk hatinya dan ia banyak berkisarkan realiti yang memberikan pengajaran dan intipati kehidupan. Selain daripada itu, teguran membina daripada pembaca amat dititikberatkan beliau bagi memastikan setiap buku yang dikeluarkan mempunyai mesej dan ada penambahbaikkan.

Kepada anda yang ingin mengikuti perkembangan penulis ini, maka anda boleh terus ke akaun Facebook Zahirah Ramsa. -  Sumber SD

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.