Entri Terkini :

Karya Sulung Saya Bakal Menemui Anda Di Pasaran

Assalamualaikum & salam sejahtera... 

kepada pembaca setia blog saya serta rakan-rakan saya. Tidak lupa juga buat fan kelab saya. Dengan rasa gembira saya menyampaikan berita baik untuk kalian mengenai karya sulung saya terbitan Jemari Seni, Buka Mata Hati akan menemui kalian tidak lama lagi. Alhamdulillah...


Penulis: Miqael Arshad
ISBN: 978-967-5118-70-8
Harga: RM18.00 (Sem. Malaysia)/RM21.00 (Sabah/Sarawak)
Pesanan Online: mulai 8 Jun 2012

Ryan atau nama sebenarnya Nuriyana binti Solehuddin, anak kepada penternak lembu yang berjaya. Sangat suka dengan bola sepak dek pengaruh daripada abang-abangnya. Namun dia terpaksa memendamkan minatnya terhadap sukan bola gara-gara ingin berlagak ayu di hadapan jejaka idaman.

Klik Di SINI untuk info selanjutnya

p/s : Terima kasih kepada pihak Jemari Seni dan kepada mereka yang menyokong saya selama ini. Teruskan sokongan anda.. tanpa ada siapalah saya :-)

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.