Entri Terkini :

FileHippo laman sesawang interaktif untuk anda

MAOB Kongsi :
Dunia internet sentiasa berkembang bahkan aplikasi juga turut berubah mengikut kesesuaian dan keadaan. Untuk makluman anda bagi pengguna aplikasi ataupun software tentu yang menjadi pilihan anda, terdapat salah satu laman sesawang yang mudah dan peka terhadap sebarang perubahan itu (update) software.Selain itu anda juga boleh menggunakan software updater yang boleh dimuat turun di sini.


Freeware adalah pengunaan yang sering dicari. Software yang berbayar pula merupakan sebuah perniagaan. Rata-rata pengguna sukakan software yang percuma. Ada kalanya apa yang dicari memang free, hanya free download sahaja. Selepas anda download dan hendak melaksanakan installation maka akan keluar notis register. Kalau tak register pasti ia adalah trial yang tidak full version. Sangat menjengkelkan, bukan?

Sekarang ni carian di google kebanyakkan merupakan top ranking software berbayar. Masih terdapat yang freeware tetapi anda mesti rajin mencarinya di bahagian belakang ranking. Aplikasi yang berbayar itu melaksanakan SEO yang tinggi maka ia menjadi top ranking dalam carian anda.

Biasalah, mereka berniaga maka kita pula merupakan pengguna. Maka perniagaan internet terus menerus berlangsung kerana pengguna internet semakin lama ia semakin berkembang pesat. Apa yang baik perlu dicari serta menjadi ikutan manakala perkara yang buruk sila ubah :-)

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.