Entri Terkini :

Teringat Kat Ryan & Shukor

Bila tengok gambar yang telah dilukis oleh salah seorang kartunis tanah air kita iaitu Bophairy Baharum buatkan aku teringatkan watak Ryan dan Shukor dalam karya yang aku tulis sendiri (Buka Mata Hati). Aku nak lukis tak reti tapi just tengok gambar orang lain yang lukis aje la. Aku bayangkan Ryan pakai tudung, fuh comelnya, aku masih tercari-cari kelibat Ryan dalam realiti kerana aku ciptakan Ryan ni dari imaginasi aku sendiri. Aku tak tau nak gambarkan siapa. Watak Shukor pulak ala-ala sasa gitu macam gambar dekat bawah ni. Hahaha tapi takde la mata camtu... hiks :P

Shukor & Ryan

Siapa yang belum ikuti kisah Buka Mata Hati, sila kan ye.... pada yang tengah follow dan tunggu chapter seterusnya sabar ye kerana aku baru sahaja siapkan manuskrip penuh edisi edit. Tengah siapkan suntingan terakhir.

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.