Entri Terkini :

Asyik2x Citer Sedey~!

SO SAD!! ohhhh... macam-macam ragam dan minat owang lor.. mane voley sekat tol x? ehem ehem. Lain orang lain minat dia. Okey ar aku nak kasi tahu serba sedikit mengenai cerita dalam cerita. Hiks! kat blog aku ni ada mcm2 story ada. Cerita yg aku karang ada kisah realiti beb... wei ilek ar tenang ar... aku cerita dulu nak kecoh apahal? hehe...

 
Me! hehe....

Pembaca dalam dunia ni banyak kategori beb... ada yang suka sad story, ada yg suka hepi story.. seram, ganas dan macam-macam termasuk lawak. Haa... kat blog aku ada cerita2 tu.. tapi aku x sehebat mereka yang profesional dalam bidang penulisan. Aku buat sekadar yang mampu. Terus terang aku katakan aku otak udang. Udang pulak pakai otak aku! mcm ampes!

Biarlah penulis tu nak karang citer sedey2 pun, sebab realiti hidup ada suka ada duka ada lawak dan mcm2.. pengalaman mereka sgt berharga tuk dikongsi dengan korang. Membaca tu kan ilmu mcm skrg ni gak korang bace artikel aku neh.... merapu tak sudah khennnnnnn??? ups!

Hari ni aku posting citer Hati Syaitan, so korang leh baca klu nak baca. Aku campur 3 rasa dlm cerita ni. kalau tak tercapai gak hasrat aku maka aku ni memang tak layak menulis lebih baik berhenti aje kan? suka lah orang memang  nak aku mengalahkan? hahaa.. walau aku dikeji dan dihina cam mana pun sebab aku hasilkan cerita mcm citer dilema atau cerpen yang berkenaan tut tut tu menjadi sebab aku dibenci.. Up 2 you beb.. benci-bencilah apa boleh aku wat sebab itu hak perasaan kau, huhu. Dan pada penulis2 yang lain tuh teruskan perjuangan menulis dan hasilkan karya yang bermutu. Tidak lupa juga pada penulis blog. Wokey.. dan aku nak say thanks pada yg sokong aku dan thanks jugak pada yang hina aku. Dari penghinaan itu aku masih bernafas sehingga sekarang walaupun takat hidong aje... ekekek :P

aku hargai jasa baik korang pelawat2 blog aku yg budiman... wassup wassup... ops.. biasalah aku ni budak lagi mcm tak wape nak matang... :P

Membaca Amalan Mulia. Terima Kasih 'LIKE' dan 'SHARE' Entri Di Sini :)
Jom Berkongsi Artikel :

KLIK IKLAN, KUMPUL DUIT NAK BELI NOVEL

 

© Copyright Miqael Arshad Online Blog 2010 -2011 | Design by Miqael Arshad | Published by Blogger Malaya | Powered by Blogger.com.